Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ със запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ със запалване

    Здравейте на всички,
    След пътуване изгасих колата нормално, която е 166 JTD 2.4. След 2 дни поисках да запаля, таблото светна, но стартера не върти. Подгрява нормално, но при завъртане на ключа не пали. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае как да го разреша да ми помогне. Благодаря ви предварително.
    Last edited by dancho85; d.m.y г., 10:46.

  • #2
    Може стартера да е "пийнал водица".Шалтера или електромотора.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      провери клемите на акомулатора и ги зачисти
      ALFA ROMEO156.1.8TS.98

      Comment


      • #4
        Ще проява нахалство и ще се включа и по тази тема с въпрос, отностно подобен проблем на нашата 166-ца
        Проблемът е, че не запална от първото врътване, след като е карана и е оставена в покой няколко часа след това. При напълно студена (некарана ден-два) или при топла (роботила-спряна) го няма този проблем. Има ли някой представа от какво може да се поевява този проблем? Благодаря предварително и се извинявам, че използвам на човека темата!
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dancho85 Покажи съобщение
          Здравейте на всички,
          След пътуване изгасих колата нормално, която е 166 JTD 2.4. След 2 дни поисках да запаля, таблото светна, но стартера не върти. Подгрява нормално, но при завъртане на ключа не пали. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае как да го разреша да ми помогне. Благодаря ви предварително.
          На мен ми се случи същото нещо без проява на симптоми преди това. Спрях пред един магазин и като се опитах да запаля не върти... думнал стартер... 35лв ремонтен комплект и 25лв труд... нов стартер не ми се мисли колко ще е .....
          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

          Comment


          • #6
            Случайно да свети CODE на таблото вляво понеже аз имам такъв проблем?
            FIAT Punto 1,9 JTD
            EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
            sigpic

            Comment


            • #7
              При CODE е имобилайзер - най често прецакан ключ но може и да е нещо друго.
              безплатни обяви
              Моята 166

              Comment


              • #8
                Използвам стара тема но въпроса ми е свързан със стартера и акумулатора. Когато стана по студено имам усещането че паля със някакъв 10 годишен акумулатор. Върти така че аха да не запали. Не съм имал проблем с акумулатора досега пък и му е първа зима. Навява ме една мисъл за поизносени втулки на стартера или там каквото си има. При палене като е поседяла доста лампите които остават да светят след подаване на контакт доста по примигват. При топла кола премигването е в пъти по малко. Под премигване имам в предвид че при палене светлината намаля а след запалване се нормализира. Динамото наскоро му правих ремонт така че си зарежда нормално. Дайте предложения.

                Поздрави
                Last edited by mian4o; d.m.y г., 19:23.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • #9
                  Да не е някой малък акомулатор,не е лошо да го замериш когато е студено преди да запалиш.
                  166 2.4JTD-00г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                    Използвам стара тема но въпроса ми е свързан със стртера и акумулатора. Когато стана по студено имам усещането че паля със някакъв 10 годишен акумулатор. Върти така че аха да не запали. Не съм имал проблем с акумулатора досега пък и му е първа зима. Навявя ме една мисъл за поизносени втулки на стртера или там каквото си има. При палене като е поседяла доста лампите които остават да светят след подаване на контакт доста попримигват. При топла кола премигването е в пъти по малко. Под премигване имам в предвид че пре палене светлината намаля а след запалване се нормализира. Динамото наскоро му правих ремонт така че си зарежда нормално. Дайте предложения.

                    Поздрави
                    Акумулаторът е за зареждане,но най-добре си намери зарядно,което да отчита степента на зареждане,щото и аз брах ядове и накрая зареждах 3 денонощия,че да си стигне оптималните стойности.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Акумулатора мисля е 75 а.ч. и го смених защото стария започна да прави така или аз си внуших така. Старият беше 45 а.ч. така взех колата и така е докарана от Италия. Дадох го на жената на баща и който още го тормози и не се е предал. Затова ме навява мисълта за втулките. При самото палене има един малко по специфичен звук който според мен не е нормален. Може и да си внушавам.


                      Поздрави

                      П.П. В петък почивам и ще го замеря как е сега.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                      Comment


                      • #12
                        Ако подадеш ток с кабели на твоя акомулатор от друг запален автомобил и палиш ще разбереш със сигурност от какво е проблема.
                        Last edited by trop4i; d.m.y г., 21:13.
                        166 2.4JTD-00г.

                        Comment


                        • #13
                          Пробвай една вечер да сложиш акумулатора на зарядното и виж на сутринта като върти ще го има ли този звук и изобщо как ще усетиш паленето на студено.
                          Може и втулки да са, но ако бяха, щеше да стърже и на топъл двигател. Аз залагам на слаб акумулатор. И на моят уж му е първа зима (75 A/h),ама след една седмица престой не можа да запали.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Свали си стартера колега и го ремонтираи най-вероятно проблема е в втулки и по-скоро заминали четки!Имах същия проблем като теб.Първо бях с 75 ампера и сметнах че проблема е в батерията ....купих 100 ампера и проблема продължи докато накрая почна да върти все едно е 6 волта....сваляй по скоро че ротора сигурно е аут вече!
                            5 Ланчии зад гърба си!
                            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                            Comment


                            • #15
                              Първо пробвай по-лекият вариант с подаване на ток или с друг но сигурен акумулатор Ако излезе проблема там щом динамото зарежда добре премери за оттечка Ако проблема не е в акумулатора използвай тогава пост 14
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X